تخطى إلى المحتوى
الرئيسية » قصص سكس » قصص سكس أخ و أخته نيك محارم تجارب واقعية حقيقية

قصص سكس أخ و أخته نيك محارم تجارب واقعية حقيقية

قصص سكس أخ وأخته حكايات جنسية وتجارب واقعية للاخ مع اخته نيك ودعك المحارم وتجاوز كل الحدود وكسر كل التابوهات ومتعة وإثارة وبالطبع تجارب ستعيش ذكراها طول العمر، وإقرأ أيضاً أجمل قصص جنسية.

قصص سكس أخ وأخته

القصة الأولى ( نمت مع اختى رشا )

انا شاب اسمي علي عندي 25 سنة وأختي اسمها رشا عندها 30 سنة و متجوزة وجوزها مسافر , اختي متوسطة الجمال لكن جسمها متفجر الأنوثة بمعنى الكلمة , بدأت احس ناحية اختي برغبه بعد ما شوفتها مرة عريانة بالصدفة وانا عندها في بيتها كانت خارجة من غرفة نومها ومتعرفش اني موجود انا معايا مفتاح الشقة وكنت رايح اطمن عليها عشان مش بترد على الموبايل , لما شافتني في الصالة اتخضت وقالتلي مش تقول انك هنا وبعدين افتكرت انها عريانة فضحكت وجريت على جوة و هي بتقول ينفع كدة يعني , انا بصراحة لحد اللحظة دي مكنتش بحس ناحيتها بأي حاجة , وروحت خبطت على غرفة نومها وقولتلها كنت جاي اطمن عليكي عشان مش بتردي على الموبايل انا مروح , وخرجت , صورتها وهي عريانة مفارقتش خيالي طول اليوم , تاني يوم الساعة 1 بالليل اتصلت بيا وقالتلي انا خايفة انام لوحدي ما تيجي تبات معايا , انا أخدت الموضوع بشكل أخوي عادي جدا وقولتلها ماشي وروحت لها شقتها , فتحت لي الباب وهي لابسة اسدال وهي بتضحك وبتقولي اهه احترام على الآخر اهه فأنا ضحكت بس بصراحة ضحكتها جننتني وأكتشفت اني بقيت بحس ناحيتها فعلا احساس مختلف تماما , لقيتها مشغله فيلم اجنبي رومانسي ومشغلة التكييف والجو برة كان برد جدا فاتشجعت اني اقعد معاها ونتفرج سوا وهي دخلت جوة مش عارف ليه بس قعدت اتفرج وانا مستنيها , فجأة دخلت عليا ببيجاما ضيقة مفصلة جسمها وشعرها نازل على كتفها بصراحة كنت اول مرة اشوفها جميلة كدة , زبي وقف جدا فأخدت مخدة صغيرة وحطيتها على زبي لقيتها ابتسمت وهي بتتفرج بس قولت اكيد ملاحظتش وبتضحك على حاجة تانية , وأحنا بنتفرج قالتلي انا زهقانة متيجي اعملك مساج في ضهرك هو لسة بيوجعك قولتلها آه ومروحتش الجلسة انهاردة , انا مصاب بتمزق وبعمل جلسات علاج طبيعي على ضهري , قالتلي نام هنا , نمت على الكنبة وهي قلعتني القميص و الفانلة وجابت زيت مساج واضح انها بتستخدمه مع جوزها , بدات تدعك ضهري بالزيت وانا هولع من لمستها وبدأت تغني , وبعدين لقيتها بتقلع جاكيت البيجاما وبقت بلانجيري خفيف وبنطلون البيجاما , وقامت وقفت على ضهري وانا هتجنن من لمسة رجليها , وهي بتضحك , ونزلت و بعدين قالتلي كفاية بقى وهي بتضربني على طيزي , بصراحة قولت استغل الفرصة وضربتها على طيزها وقولتلها متضربيش , حطت ايدها على طيزها وبصتلي وضربتني قلم براحة وهي بتقولي بتوجع يا غبي , قولتلها تستاهلي قالتلي والله زمانها احمرت , قولتلها متأفوريش قالتلي ان مالك , قولتلها مالي , قالتلك وش كدة بتاعك عامل كدة ليه , بصراحة اتفاجئت بس لقيت نفسي بقول بكل صراحة انتي السبب , قالتلي هتقول لحد , قولتلها على ايه قالتلي انت فاهم متستعبطش , قولتلها هو ينفع ؟ , قالتلي وريهولي , قولتلها هو ايه , قالتلي زبك , بصراحة اتثبتت معرفتش اعمل ايه زقتني على الكنبة وقعدت على زبي واحنا بهدومنا وباستني من شفايفي بهيجان , لقيت نفسي بمسك طيزها وبدخل ايدي في الكلوت وادعك طيزها جامد وانا باكل بزازها وهي طلعتهم ونزل قلعت كل هدومها رمتها وانا بقلع هدومي وبعدين قعدت نفس القعدة بس المرة دي كان كسها بيحك في زبي وهو غرقان بعسلها من الهيجان ومسكت زبي ودخلته في كسها وقعدت تتنطط عليه لمدة ربع ساعة وانا ببعبصها في طيزها وباكل حلماتها وهي بتصرخ وبعدين شيلتها وانا زبي في كسها ونيمتها على الأرض وافترستها بزبي وانا بقطع بزازها بسناني وحسيت اني هجيبهم قالتلي اوعي تجيبهم جوه , طلعت زبي ونطرتهم على بطنها وهي ماسكة راسها وبتنهج اوي من المجهود و الهيجان وانا اترميت جنبها ونمنا على الأرض عريانين ساعتين وصحيت وهي نايمة شيلتها نيمتها على السرير وغطيتها ولبس هدومي وخرجت , ودي كانت اول مرة انيك اختي فيها .

قصص نيك أخ وأخته

القصة التانية ( اخويا ناكني في طيزي )
انا ايمان بنت مصرية عندي 19 سنة في اولى كليه عندي اخ وسيم جدا اسمه محمد صاحباتي كلهم هيموتو عليا , طول عمري بحس ناحيته بمشاعر حب ورغبه بس كنت خايفة آخد اي خطوة , لحد ما واحدة صاحبتي اسمها دعاء قالتلي أخوكي قالي انك اجمل واحدة فينا ونفسه يتجوز واحدة زيك , انا بصراحة فرحت اوي بس قولت هو أكيد مبيقولهاش بأي مشاعر غير مشاعر الأخوة , فسألت صاحبتي وقولتلها وبعدين ؟ قالتلي انتم بينكم حاجة ؟ قولتلها : انتي اتجننتي دة اخويا , قالتلي ايه المشكلة برة الأخت بتنام مع اخوها عادي , قولتلها بلاش تخلف مين قالك كدة , قالتلي بصراحة اخويا اللي قالي كدة وأقنعني انه ينام معايا ونمت معاه , اتصدمت من كلامها وقولتلها بخرب بيتك دة انتي بنت , قالتلي من ورا يا هبله , باي عندي محاضرة . وسابتني روحت البيت ونمت بالليل وانا بفكر في كلامها وبدات أحس ان في أمل , خرجت اشرب من المطبخ لقيت اخويا بيعمل نسكافيه شافني قالي ازيك يا مزة دعاء كلمتك وضحك قولتله نعم يا خويا هو انت تعرف حكايتها هي واخوها دي قالي يا بنتي عادي خليكي فري , بصراحة اتفاجئت , لقيته سكت كدة وقالي بصي من الآخر بابا وماما هييجو من اسكندرية بعد بكرة ومفيش وقت تعالي معايا , ودخلني اوضته وقالي تعالي واخدني في حضنه لقيت نفسي مش مصدقة اللي بيحصل وفرحانه اوي قولتله محمد انا بحبك من زمان قالي وأنا كمان ورقصنا سلو على اغنيه رومانسية كانت شغاله على اللاب توب بتاعه واحنا بنرقص قالي مستعدة قولتله زي دعاء واخوها قولتله اه , قالي انا بحب حاجتين الشتيمة و الكلام الأبيح , قولتله طيب براحة عليا انا مش خبيرة علمني , مسك خدودي وقالي قولي انا لبوة , اترددت عشان عمري ما قولت الكلام دة بس قولت انا لبوة , قالي حسيها غمضي عينك وقوليها وحسي ان لبوة هايجة عايزة تتناك , عملت زي ما قال ولقيت نفسي بقول انا عايزة اتناك في طيزي , قالي ايوا اللي ييجي على بالك واللي تحسيه قوليه يا شرموطة , قولتله انا حاسة اني شرموطة , شرموطتك , قالي انا عارف انك بتشوفي افلام سكس محارم ومسك كسي فجأه ومسك بزي وانا هجت موت وقلبي دق جامد وقعد بفرك في كسي وهو بيقولي انا بدعك ايه يا لبوة وانا اقوله كسي يا محمد وقلعني البنطلون والاندر ورماني على السرير وبقت طيزي ناحينه وفتحها وقعد يلحس فيها وهو بيقولي تعبانة يا كس امك وانا اقوله اوي يا محمد , يقولي عايزاه يا قحبه وانا اقوله نيكيني بقى , طلع زبه ورزعه في خرم طيزي الوردي ودخله براحه وهو بيقولي احا يا بنت انتي بتتناكي طيزك واسعه قولتله لأ من الخيار قالي زبي و لا الخيارة ودخله كله جامد قولتله زبك يا كلب , قالي انا مش كلب فاهمة وهو بينيك طيزي ويضربها جامد ونام بجسمه على ضهري وهو ماسك بزازي وبيفرتك خرم طيزي وحسيت ساعتها ان النيك متعة اكبر من الخيار بكتير وقعد ينيك في طيزي لحد ما جابهم وهو بيقول آه بجيبهم يا لبوة في طيزك وانا قاعدة ارقص تحت جسمه واتشرمط واقوله هاتهم عايزة لبنك يا محمد وبعدين هدي خالص وانا هديت وطلعه براحة وضربني براحة على طيزي وقالي جامدة يا بت يا بخت اللي هيتجوزك ونمت في حضنه لاول مرة وانا ماسكة زبه وهو ايده على طيزي .

قصص سكس محارم أخ وأخته

أنا اسمي شريف من منطقة شعبية عندي 23 سنة وبحب بنت عندها 19 سنة  اسمها ولاء بس أهلها مش راضيين عن جوازنا عشان أنا معنديش فلوس وهي حلوة وعايزين يجوزوها واحد غني، بس جوازنا لازم يتم عشان أنا فتحتها وبمارس معاها على طول في بيتنا وهي قالت لأختي وأختي بقت واقفة في صفنا عشان البنت بقت مفتوحة واحنا بنحب بعض.

اختي سمر عندها 32 سنة مطلقة وعندها كوافير لما عرفت ان في علاقة بيني وبين حبيبتي وإني بقابلها في شقة واحد صاحبي قالت لي بلاش فضايح وابقى قابلها في شقتي وأنا في المحل، وبقيت فعلا ديما بقابل حبيبتي في شقة أختي بس في مرة أختي قفلت المحل المغرب وروحت وكنت انا وولاء في الشقة قاعدين في الصالة أنا بالبوكسر وولاء بترقصلي بلانجيري وسمر فتحت الباب وشافتنا واحنا جرينا على أوضة النوم، وكملنا سكس وسمر برة، وولاء خرجت لابسة هدومها وسلمت على سمر ومشيت، وانا كمان أخدت مفاتيجي وسجايري ومشيت، ويوم الجمعة كانت سمر في البيت وأنا بصراحة كان عاجبني الموضوع فقولت لها أنا هجيب ولاء وهاجي النهاردة فقالت لي تعالى عادي، وولاء اتفاجئت بوجود سمر وزعقت لي في الأوضة وقالت لي هي مرة تدخل علينا ومرة تكون موجودة فقولت لها دي شقتها ولا انتي نسيتي تعالي كمان نقعد معاها برة، قعدنا شوية وسمر قالت لولاء ما تفرجيني رقصك كدة وانا قولت لولاء ارقصي عادي ولا انتي بترقصيلي بس، ورقصت ولاء وسمر سخنت وقامت رقصت معاها وانا نسيت نفسي وقعدت العب في زبي وسمر بترقص واخدت بالي فبطلت لعب، وخلصت الرقصة وسمر قالت عايزين تدخلو جوة ادخلو خدو راحتكم واخدت ولاء من إيدها ودخلت جوة، وعملنا اللي متعودين نعمله وفي وجبتهم في كس ولاء وطلعت زبي ونمت على ضهري لقيت سمر واقفة في الأوضة فاتخضينا احنا الأتنين وولاء شدت الغطا غطت جسمها وانا فضلت نايم مكاني عريان وزبي واقف عليه لبن لسة وعيني في عين سمر وبعدين سمر خرجت من غير ولا كلمة، وولاء بصت لي وقالت لي معناه إيه دة بقى، فقولت لها مش عارف، قالت لي هي واقفة من امتى أصلا قولت لها مش عارف برضه، فقالت لي طيب لما تعرف ابقى قولي وقامت لبست هدومها وهي متعصبة وخرجت.

وأنا لبست هدومي وخرجت من الأوضة وراها وروحت لسمر المطبخ وكانت بتعمل شاي بعد ولاء ما مشيت وقولت لها انتي دخلتي الأوضة امتى، قالت لي من بدري قولت لها ليه، فقالت لي عادي عايزة أشوف، قولت لها ليه، قالت لي عادي يعني، قولت لها عايزة تتفرجي ولا عايزة حاجة تانية، فقالت لي انا لو عايزة حاجة تانية هعملها بسهولة قولت لها انتي وحشك السكس، قالت لي طبعاً، قولت لها هو انتي كنتي بترقصيلي، قالت لي آه وحشني الرقص والسكس قولت لها طيب ما ترقصيلي تاني، طفت البوتاجاز وخرجت راحت أوضتها اللي كنت بنيك ولاء فيها، وخرجت لابسة لانجيري فشيخ، ورقصت لي أحسن من ولاء بكتير ورغم ان ولاء أجمل بس سمر مثيرة وفاهمة أكتر، زبي وقف فشخ تاني وقعدت ألعب فيه وطلعته وانا حاسس بإثارة أكبر من اللي بحس بيها مع ولاء حبيبتي، سمر عندها 32 سنة جسم مدام صح، طيز ملبن كبيرة بزاز طرية ، فخاد مدورة، وقعدت ألعب في زبي وولاء بترقص لي وولاء بطلت رقص ودخلت أوضة النوم ودخلت وراها لقيتها بتقلع ونامت على السرير وبصت لي وانا قلعت وروحت وراها قربت منها حضنتني وشدتني عليها وفتحت رجليها ولقيت زبي من غير ما أحس بيدخل في كسها، في كس سمر أختي، وهي صرخت بحتة آآآآه مسمعتهاش قبل كدة في حياتي، جننتني خلتني نزلت رزع وفحت وردم في كسها بعنف وأنا باكل بزازها الكبيرة أكل وزبي طالع داخل في كسها لحد ما نزلت لبني في كسها من هيجاني وفضلت نايم عليها حاضنها واللبن بينزل واحدة واحدة وانا زبي جوة كسها كله وطلعته ونمنا للفجر جنب بعض عريانين.